Eu chiar sincer nu ştiu ce să spun. Am început cu efecte speciale? Sau nu merg mai departe cu întreaga poveste scrisa. Ambele au fost teribile, precum şi alegerea seriful care seamănă cu DOBY complet de la Harry Potter. Am constatat ca aceasta să fie mai mult o comedie de mare groază! Eu nu spun totul, dar arata sunt eu cred în turnare oameni care sunt oarecum atractive pe ecran, îmi pare rău să spun DOBY nu a fost. Eu va spun ca preview-au fost mari, care, desigur, ma sa ma uit. Editare bune pe acea parte. Pot să spun că a fost casa frumoasa.Singura problema alte am este că acoperirea filmul pe acest site se aseamănă cu nimic despre ceea ce acest film este ca într-adevăr. Sper să văd un timp mai bun groază viitoare.
Etichete: , , ,

Author Name

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Un produs Blogger.