John Cusack (demențial în High Fidelity), Robert De Niro (unul din preferații mei) și Rebecca Da Costa (?) țin capul de afiș a filmul de genul crimă/dramă/thriller regizat de David Grovic (?) numit The Bag Man/Arme, crime și… o geantă care l-am putut viziona alături de colegii din presă, mulțumită distribuitorului oficial în România, ROIMAGE 2000.
Cu un mare respect și dedicat artei cinematografice, am respectat și voi respecta întotdeauna munca depusă pentru un film chiar dacă este unul slab și spun asta pentru că prevăd că acest film va fi “cotonogit” de colegii din branșă, fără milă, în fel și chip. Vă rog, domnilor/doamnelor, puțin respect!
Filmul este “rău” din aproape toate punctele de vedere și am să încerc să înșir cât mai multe:
Scenariu se vrea întortocheat, cu răstunări de situație, mistere și suspans dar este complet imprevizibil, muzica se rezumă la sunete orchestraționale repetitive doar în anumite momente tensionante, jocul actorilor este forțat să fie rău și nesemnificativ de scenariu, imaginea este extrem de statică și plictisitoare, iar restul actorilor din rolurile secundare sunt o adunătură pestriță complet inutilă în poveste. Și să nu uit… mai adaug și că subtitrarea în română a avut câteva “probleme”.
Ochelarii cu ramă butucănoasă sunt “din nou” la modă, acțiunea are loc, în mare parte, într-o cameră de hotel, iar rolul principal este o geantă care ascunde un mister; mister care poate fi ghicit încă din prima secvență a apariției sale pe ecran, cel puțin de fanii filmelor cu crime. Chiar și cei neavizați, dacă nu vor ghici ce se află în geantă o vor face cu siguranță în cea de-a doua jumătate a filmului.
Este sânge, sunt crime, diversitatea personajelor aduce un plus de interes, dar scenariul deficitar întoarce absolut totul pe dos, din pacate în sensul rău.
Câteva despre filmul în sine… Ei bine e vorba de un angajat al mafiotului Dragna, ce trebuie să ia o geantă, fără a se uita la conținut și să-l aștepte pe șef s-o ridice. Geanta e recuperată, iar la hotelul unde urmează să aibă loc schimbul, se dezlănțuie teroarea. Locatarii pestriți, inclusiv ciudatul de la recepție, încep să se manifeste ciudat, agenți federali și poliția locală dau târcoale, iar o WonderWoman își face intrarea dramatică în poveste. Domnița cu pricina este cel mai mare eșec al acestui film, blestemată și de scenariu, din păcate. Ea trece prin diferite stări emoționale și schimbări fizice cu “pieptul înainte”. Cusack e “bătut” și el de scenariu, De Niro nu salvează cu absolut nimic situația, iar adunătura, cu mic cu mare, de personaje secundare sunt plantate degeaba în poveste.
Într-un sfârșit, după un freamăt plictisitor, vine finalul poveștii, șansă eșuată de a pune un punct pe “i” și filmul se încheie fără absolut nici un element cheie, chiar și după ce eroul principal, geanta, este în sfârșit deschisă.

PARTEA 1 PARTEA 2

Author Name

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Un produs Blogger.